CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, December 27, 2011

kebizian

Assalamualaikum..
Aku dah lama gilo tak buka blog ni.sejak sibuk membizikan diri, serious tak da masa. How I really miss this blog =(

Last week, aku kena demam. Demam panas sejuk. Semua badan aku sejuk, tapi nafas dengan kepala panas. Serious, demam teruk.
Tapi mengenangkan assignment melambak dengan test berturut-turut campur pulak dengan presentation, memang dah nak terbarai otak aku last week.
Nasib baik, aku gagahkan juga. Kalau tak, tido membuto je lah aku kat atas katil. Dengan air-cond dekat kelas sejuk gila, jawab test sambil batuk teruk dengan selsema macam air hujan..nak meleleh je.
Rasa nak menangis pun ada juga, tapi bila fakir badan gedahak macam ni ingat ada orang nak layan?!

Alhamdullilah, minggu yang menyeksakan dah habis. Hari jumaat malam habis kelas dengan presentation ayah datang jemput. Tuhan je tahu hati aku bersyukur macam mana. Kalau nak naik bus, memang tak larat dah.
Ni sekarang tinggal batuk dengan selsema. Suara aku rock habis.

bila dekat rumah, memang macam tak da masa depan. lagi-lagi ni la first time aku balik rumah langsung tak da kerja. Hari sabtu lepak rumah layan Hindustan. Semalam pergi rumah cerot, abang dia kahwin, habis makan terus naik melaka. pergi melalak dengan budak-budak ni. semalam pergi rumah baru mira pulak. Memang tak reti nak duduk diam bila balik. Ni pulak musim budak cuti sem, memang best semua member ada kat tampin ni.

tadi pergi kilinik gigi. ada dua biji gigi aku dah rosak. first time pulak cuci gigi.ngilu weh.berdarah pulak gigi aku tadi. besok kena pergi klinik gigi lagi. nak pergi tampal pulak. macam-macam...

Masalahnya aku ada test khamis ni. Sehelai muka surat pun tak terbuka..haish..parah..dengan hands on project tergendala sebab tak tahu nak buat..adeh!

Aneway, aku memang nak enjoy. Lama dah tak enjoy dengan diaorang..
Oh ya, bulan januari nanti aku final exam..best of luck =)

0 comments:

Post a Comment