CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, December 27, 2011

siti ku

assalamualaikum..

Siti Nurhaliza..siapa la kan tak kenal dia. semua kenal dia. cuba sebut nama aku..hidayah dzulkifli, sorang pun buat do no aja.haha

sebut pasal siti. dia adalah penyanyi favourite aku. ya, semua album dia aku ada. cuma yang latest tak beli lagi. serious kepingin nak beli, tapi serious kalau nak beli kena fikir 2 3 kali. duit tu aku boleh makan sampai seminggu.muahhaha..

ok, lately ni aku makin keliru dengan siti. cantik memang cantik. tapi aku tak suka gaya dia untuk cover magazine glam. perlu ke meniru gaya madonna? jom tengok..



dah nak sama dengan madonna



yup..she's looking superb






ok, kalau ikut info, memang dia hanya dipakaikan rambut palsu je, stil pakai serkup kat kepala. efek pencahayaan dengan grafik je nampak macam betul-betul free hair.

kalau ikut islam, tak pakai tudung berdosa, pakai ramut palsu lagi berdosa..

tapi biarlah dia, dosa dia kan..dosa aku lagi melambak..tapi aku lagi suka kalau dia pakai macam ni..lagi sweet


ok, lantak sama dia. apa pun..dia memang cantik. berganda-ganda-ganda lagi cantik kalau nak compare dengan aku kan.ahahha

yang paling tak sedar diri..si apek ni


serious menyampah..budget hot mamat ni..kenapa orang minat dia pun aku tak paham!

gossip je kerja aku. besok ada test tak sedar diri. buat siti, aku doakan kau dapat petunjuk. terus kan berkarya dan menyanyi, sebab aku suka dengar suara kau. ok...

2 comments:

Farhana Maslan said...

wau mami jarum nyah!!!!!!!!

hidayah dzulkifli said...

biasalah mar..saja bikin gossip.. =)

Post a Comment