CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, February 29, 2012

mana nak cekau?

assalamualaikum

hari ni punya entry nak cerita masalah yang tak pernah aku alami sejak menggelarkan diri sebagai mahasiswi sejak tahun 2008 iaitu duit. masa diploma dulu, bukan niat nak berbangga, tapi setiap kali masuk sem baru, semua yuran aku bayar.semua aku pulun guna duit pinjaman mara.

tapi sejak aku sambung belajar lagi ni tapi tanpa pinjaman, sekarang jiwa aku serabut sangat. duit..duit..mana nak cekau kau duit..alahai..

yuran nak duduk apartment satu semester je dah 700, ni yuran u naik lagi.525 hinggit.hambik kau hidayah.

tajuddin kata pergi jual boday.ngok ngek ayam apa dia tu.cakap main hentam.nasib baik ak faham sangat perangai dia.kalau tak dah lama bagi penampar kilat aku..

alahai...sapo ado duit ni oi?

0 comments:

Post a Comment